Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E **
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


** In Consideration for the real KNILWarriors **... We Founded the KnilClan. we fight against other clans with honor and proudly enjoying the battle
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
***************FOR CONTACT.......PLEASE MAIL US AT INFO@KNILCLAN.COM**********IF U WANNA JOIN THE CLAN TO HAVE THE FUN WE GOT**************
On 26-08-11 KNIL exists 2 Years and therefore we had our first Meeting...... It was very nice to meet the people we know so long and we are looking forward to the next one......We do hope on another succesfull year with Fun and a close Membership of friends....So everyone Enjoy your stay's at the Knil Server and on TS3 where U all are Welcome to speak to us.....ID: 173.199.64.245.....Port: 9104...And....No Password Needed... The Admins ...AIA...Django...Dourkilt...and DragonIndo....

 

 ik zou graag KNIL (re)joinen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
KNIL/Instinct

KNIL/Instinct


Aantal berichten : 115
Punten : 174
Reputatie : 6
Registratiedatum : 21-02-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Arnhem

ik zou graag KNIL (re)joinen Empty
BerichtOnderwerp: ik zou graag KNIL (re)joinen   ik zou graag KNIL (re)joinen I_icon_minitimevr apr 15 2011, 12:36

Na mijn (te lange) afwezigheid, zou ik met alle plezier KNIL weer voor mijn naam zetten! En dit met trots dragen!

Info about me:

mm.. denk dat (bijna) iedereen dat wel weet! Anders zijn vragen op ts/forum altijd welcome!


Greetz, KNIL/Instinct king
Terug naar boven Ga naar beneden
*(Just)Rabie*
Game Admin
Game Admin
*(Just)Rabie*


Aantal berichten : 400
Punten : 715
Reputatie : 30
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : veenendaal

ik zou graag KNIL (re)joinen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik zou graag KNIL (re)joinen   ik zou graag KNIL (re)joinen I_icon_minitimevr apr 15 2011, 15:49

we laten de admins hier over beslissen meestal.

maar als ik hier over iets mag zeggen,

je bent volgens mij nooit aan de clan gestapt toch??

je hebt wel een berichtje op het forum gezet (vorig jaar Shocked ) dat je pc raar deed ofzo?

maar sinds die tijd heb je nooit meer wat van je laten horen.....

het enige wat ik een beetje erg jammer van je vind dat je niet eens even je gezicht heb laten zien op het forum....


en sinds de laatste vergadering met alle andere knillers erbij is er besproken dat we geen oud members meer aannemen,
niet als je uit de clan bent gestapt/gekickt what ever.

maar ik gooi er een slotje op zodat we de admins kunnen beslissen en niet de members.


GreetZ Robin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://knil-cod.weebly.com/
 
ik zou graag KNIL (re)joinen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik wil graag knil joinen :D
» BloodyHell wil graag KNIL joinen!!!
» Deaudmau wil graag de knil clan joinen
» Voor degene die ons wil joinen plaatst hier
» knil (RE)joinen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beware for the Warriors on COD ** U N I T E D O F F E N S I V E ** :: Vragen-Questions Openbaar Gedeelte/public part :: Joinen-
Ga naar: